Wednesday, August 19, 2009

. .kedai makan baru cik nedy adam

. .ayarus ngn aidil wat suprize kat nadia ngn adam. .kitorg gi kedai mkan baru dowang time dowang tgh bz2. .ahahahhah. .kedai nadia terletak kat sebelah car wash papa nadia, ala carwish time ayarus, emy ngn nadia gi dulu. .

. .hmm kitorng pun ketuk la nadia suh wat nasi goreng. .muahhaaha. .upenye nadia yg masak oooo. .ckp la ape kowang nak mkn, nadia masak oo, adam lak jge duwet jer. .heheh. .masyuk ar dowang ni sbb kumpul duwet nak kawen. .muahhahah. .


. .ini nadia, tunjuk pro. .



. .sedap oooo. .
. .aidil dan adam. .adam sedang mengira keuntungan hari ni. .siyes dowh. .





. .nadia lg tembam kan?. .dier sengaje tutup2 pipi bg aku yg nampak tembm. .siyot. .

. .adam jeles ngn kete baru aku. .ahahahahaha. .kete ni aku pakai gi keje ngn study la adam, bukan nak tayang2 kat ko. .(heheh, padahal kete adam lg power, lawa siyot adam mekap kete dier. .)

. .tu yg belakang tu kete adam yg power. .

. .dah macam sundelbolong aku tgk. .(sundel bolong tuh hantu la)

. .nadia, ko bg nasi goreng ape kat aidil, smpi aidil dah jatoh ati kat nasi goreng ko ni smpi skrg. .adooooi. .bengang betol la aku. .



. .dah la balik dulu ar, aidil, ko balik sendirik naik bus. .ahahahahah
. .kete aidil duk kat jepun 3 tahun nti bru bawak balik, nak tayang kat adam. .yeah!!. .



No comments:

Post a Comment