Monday, January 16, 2012

. .ibu angkat saya

blog e yokoso yaya ayarus
 
-->
huhu
yaya dah dapat mak angkat yang baru
katanya tak ada anak perempuan
dan pula beliau hanya ada tiga anak lelaki yang masih belum berkahwin
jadi, anak perempuan (menantu) juga belum ada

katanya, dah berkenan nak ada anak perempuan ;)
woooo yaya tumpang terharuu
maka beliau dah pun buat pengistiharan di rumah cik non pada 8 january 2012
untuk mengambil yaya sebagai anak angkat perempuan beliau




 Officially ibu angkat saya yang pertama ;)




 

nama ibu angkat saya : puan siti rohana
currently from : peneng, Malaysia
birthday : 1 november 19**





 
dari kiri, 
puan siti rohana, pn azlida, yaya, kak lea, azib lutfan, abg kay 
(gambar 7 january 2012)



actually, ibu angkat saya adalah schoolmate merangkap bestfriend kepada mama aidil sewaktu mereka bersekolah di Sekolah Menengah Sultan Abdul Aziz Teluk Intan ;)

sama sama sebaya, 
sama sama punyai 3 anak lelaki,

dan saya dapat tahu satu rahsia ibu angkat saya dari mama aidil, hayokkkkk ;)
rupanyaa kan kan
ibu angkat saya ni kan,
dekat sekolah dulu kan,
pernah kan, kan

tettttttt

ok lahh
itu je boleh share =)
thanks semua


 

No comments:

Post a Comment