Saturday, March 31, 2012

. .dinner at kuala lumpur tower

Blog e yokoso yaya ayarus

PERTAMA KALI celebrate anniversary
Teruja berada tingkat paling gayat paling
250 meter dari aras tanah
Melihat seluruh bandar kuala lumpur


Malam yang indah
Saat restoren berputar tanpa sedar
Kelihatan KLCC cantik bercahaya lalu sekali dua
Mengalihkan pandangan sejenak ke luar
Sambil menikmati makan malam yang sangat romantis
Dialun lagu lagu yang begitu menenangkan


Malam itu
Kami bersembang penuh cerita
Mengenai hal hal masa lalu, kini dan kehadapannya
Terima kasih semua turut mendoakan
Ku pasti kalian juga bahagia

Aku menikmati bahagia yang kalian semua pernah rasa terlebih dahulu
Tak salah bukan?

Huhuhhhh
Apa daa aku merapu ni
Maap maap
Ampun dan maap jika post ini ada menjengkelkan
Cepat cepat tekan pangkah atas kalo kalian ada rasa nak muntah
Huhuhuuuuu

Sebelum nak layan gambarrrrr


Apa celop Toqqqqqq

Yaya ayarus tak dapat nak gambarkan betapa gembira ketika ini
Saat mr japang dah pun berada di sisi



Maaf saya tak dapat beli apa apa untuk awak, mrjapang!

Walau awak selalu ada masa untuk beli apa apa untuk saya

Terima kasih kerana makan malam ini
Kita mencipta satu lagi memori terindah
Terima kasih kerana menyintai saya

Saya menangis terharu ahhh tipu jer



Happy anniversary paling indah


Setakat ini

Moh ler kita layan gambarrrrrr












Thanks semuaa

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment