Tuesday, August 28, 2012

. .photoshoot raya pertama 2012 :)

blog e yokoso yaya ayarus




ini tradisi keluarga Allahyarham Haji Desa Bin Mat Amin dan Allahyarhamah Halijah Binti Ismail
selepas sesi bermaaf maaf dipagi raya
tiba sesi bergambar kenang kenangan :)

Masih belum terlewat untuk mengucapkan
selamat hari raya aidilfitri 
mohan maaf zahir dan batin 
kepada seluruh muslimin muslimat seluruhnya :)


update raya tahun ini
macam tak berapa nak excited sangat
pasal tahun ni tak ramai pulang beraya
masing masing raya rumah mertua
termasuk semua adik beradik aku yang berkahwin
tinggal aku dan adik adik


bila tengok gambar raya
adik beradik tinggal bertiga :(
makna nya next kawen ialah aku :)
iyelaa takkan adik adik aku nak langkah bendul si kakak
hurmmm lambat lagi laaa kawen nyaa dik oii
semua orang ada perancangan :)
pelan pelan kayuh ukur baju badan sendiri 
ada duit nak belanje orang makan kenduri, kawen laaa citer nya yep


haisss bukan nak update pasal kawen
pasal raya tahun ni tak semeriah macam tahun tahun lepas :(
yelaaaaaa bertiga jer :(
anak anak saudara semua pegi beraya rumah tok sebelah ibu mereka tahun ni


apapun kemeriahan tetap ada
bila nak dibandingkan dengan orang lain, kampong pun dah tade
bila arwah atuk nenek dah takde, saudara mara pakat beraya sendiri sendiri
macam family aku belah ayah
semangat raya masing masing jer :(
tade nak tetap berkumpul berjumpa satu sama lain macam family aku belah mak :)
walaupun atuk nenek dah lama pergi :(

harap tahun depan lagi happening dari tahun ini
harap doa doa saudara mara time aku balik raya hari tu semua termakbul :)
soalan soalan dah jarang dengar bila buku perancangan dah buka dah belek :)



hmmmmmmm tahun 2012 ni 

menikmati raya sebagai bujang single :)
menikmati raya sebagai anak paling tua yang belum berkahwin :)
menikmati raya sebagai pekerja baru,gaji baru,bonus raya baru di tempat kerja baru :)
menikmati raya sebagai pencinta jarak dekat :) *no more skype raya
menikmati raya sebagai kekasih paling cantik di mata sang kekasih kerana pertama kali dapat baju raya dari sang kekasih yang handsome lagi kacak :)


baju raya pertama saya pada hari raya pertama tersangat sentimental value
raya terakhir saya sebagai bujang
InSha- ALLAH

***** sekali tahun depan bujang lagi :(
wakakakaakakakakaka


ok meh layan gambar without caption yep




 




 


















Thanks all

O-O yep !
bye semua :)

No comments:

Post a Comment