Tuesday, August 12, 2014

Aidilfitri 2014

blog e yokoso yaya ayarus


tahun ni tahun kedua aku beraya as husband and wife
masih beraya berdua lagi belum rezeki beraya bertiga. dangggg
tak mengapalahhhh, aku tetap bersyukur setiap nikmat yang Allah dah beri =)

doakan kitorang yer kawan kawan =)


ok berbalik pada Aidilfitri 2014 tahun ni,
pertama kalinya aku beraya di kampung halaman husband
pengalaman baru beraya dengan mertua, pepagi raya ada laaa nangiss sikit2 hehehe
tapi syukur sesangat, mak pak sedara belah husband, sepupu sepapat belah husband memang sangat happening dan satu kepala
seriusly aku dah ingat family belah mak aku dah ramai, maklumlaahhh adik beradik mak je dah 16
rupanya family belah mama mertua lagi ramai, walaupun cuma 12 beradik, tapi bayangkan mama adalah anak bongsu, sepupu sepapat husband semua dah besar besar  dah kawen kawen :)
tapi gambar keluarga besar tak sempat amek, huaaaaaaaaaaaaaaaaa


raya pertama, aku dengan husband berbaju hijau. mak pak mertua aku warna coklat
kak ipar biras abang ipar aku warna hitam :)
anak anak kak ipar biras aku warna hijau :)
takpa laaa tak sama asal ada baju raya kannnnnnnnnn











iam blessed to be married with you my husband, your family like my own now. thanks making me feel like home :)


minal aidil walfaizin
salam aidilfitri
maaf zahir batin 

1 comment:

  1. Salam yaya..sy nak mtk contact no and alamat tailor kak linda la. Sory tak kene entry. Email virgoxcies_2987@yahoo.com. tq. -fiza

    ReplyDelete