Thursday, May 9, 2013

Jadual pada bulan Mei

blog e yokoso yaya ayarus


Salam
Bulan Mei dah tiba. Dah seminggu pun
Selalu kunjungan bulan Mei ni excited dia lain macam sikit. Maklumlah birthday kan.
Tapi kali ni lagi laa excited dia.
Tapi perasaan dah bercampur aduk dahh pulak.
Pasalnya bulan Mei ialah bulan paling sibuk bagi aku.
Mana taknya, aku baru je siap kan semua kerja di pejabat sepanjang bulan 5.
Maknanya aku kerja lebih masa siapkan kerja kerja dihadapan aku.
Dah tu kunjungan surat rasmi menjemput aku menghadirkan diri ke Kursus Induksi bagi pengesahan jawatan buatkan aku bertambah tambah busy.


Huaaaaaa stresssss mak aihhh

Sepanjang bulan Mei satu hari pon tak masuk office. Haa tu yang best kannn. Kerja dah siap.
Tapi kursus di bangi replace utk semua kerja dipejabat aku




1 - 6 mei : cuti
7 - 13 mei : Kursus Induksi Umum
14 - 16 mei : Kursus Induksi Khusus
17 - 22 mei : Modul 1
23 - 29 mei : Modul 2
30 - 3 jun : Modul 3


Huaaaaaaaa
Majlis nikah dan majlis Kahwin aku terletak di tengah tengah hari Kursus ; (

Jadi aku decide memang aku tak pegi laa modul 1, 2  dan 3


Kang terkejar kejar pulak
Patut nya seminggu sebelom majlis adalah hari utk aku relax kan diri
No need to touch anything just manje kan diri pi spa ke apa ke kannnn
Lagi seminggu tu yg sibuk nak pasang itu pasang ini.
Tapi sehari sebelum majlis pun aku masih di bangi lagi ; (
Huaaaaaaaaa





Seminggu terakhir aku sebagai bujang ;)





Wish me luck to handle all those things

Kerja Kahwin kacang je :)
#iyolahtu




Okbye, tgh kursus ni ;)









No comments:

Post a Comment