Wednesday, October 24, 2012

. .housemate kusayang ;)

Blog e yokoso yaya ayarus



Selamat pengantin baru my dear
dah sebuan lewat entry ni dok duduk dalam draft :(




Housemate yaya cik EJ Lana telah pun bernikah dengan hubby tersayang, Mizi









tarikh nikah kahwin kamu, saya tiada disisi kerana sama dengan tarikh travelling saya ke indonesia


takpernah tengok muka kamu kena make up
First time tengok dalam gambar profile fb kamu
Perhhhh sumpah cantek!


Sob sob sob
Sedih bukan apa
Dirumah selama ni hanya tinggal kite berdua
Sometimes jer bawak kawan masing2 lepak rumah menjadikan rumah kita meriah




kamu suka masak,

kamu selalu bawak kawan-kawan kamu dan jamu mereka masakan kamu

saya suka makan,

saya selalu bawak kawan-kawan saya dan mereka masak utk saya bersama sama kamu ;)




*****

Teringat masa bulan puasa, yaya balik keje tengok kamu dah sibuk di dapur





Hmmmmm now dah berstatus isteri dahhh yep

tahniah tahniah tahniah




Harap dua bulan lagi ada la khabar gembira yep :-*  tetttttttttttttt

Ok saya si pencuri gambar dr fb anda







Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment